Giv mere værdi – og dine kunder bliver dine ambassadører

Jeg har som kunde oplevet noget helt fantastisk. Fiat’en rundede 1 år i december og det var nu tid til første eftersyn hos bilforhandleren Nellemann i Roskilde. Efter en lang vinter med masser af sne og saltede veje, var bilen godt tilsmudset da jeg afleverede den hos Nellemann. Da jeg sidst på eftermiddagen hentede den igen stod den blank som ny. Nellemann havde været i vaskehallen med bilen.

Det var fedt – faktisk nøjagtig som at få en gave!

Hr. Ambassadør …

Kigger man lidt dybere på det, så har denne gave en enorm værdi. Jeg har fortalt historien til alle jeg har mødt siden – og nu også her på bloggen.  Jeg er simpelthen blevet ambassadør for Nellemann og har stor lyst til at anbefale dem.

Så hvis du vil skabe en rigtig god ambassadør, så skal du give din kunde mere end hvad han forventer.

Men hvor går grænsen så? Du kan jo ikke leve udelukkende af tjenester.  Skriv en kommentar nedenfor og fortæl hvor din grænse er.

 

Speak Your Mind

*

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.